Šis raksts ir kā aicinājums aizdomāties viesmīlības uzņēmumiem, kas piedāvā uzņemt viesus un reklamē savu piedāvājumu AirBnb, Booking un līdzīgos servisos.

Grūti pateikt kāpēc, bet skatot Booking lapās esošos piedāvājumus, nez kāpēc nepamet sajūta, ka pie attēlu izveides netiek piedomāts. Tā izskatās, ka vairums attēlu tiek veidoti pēc principa – garāmejot vienkārši pacēlu telefonu un nofotografēju, tad vēl vienu attēlu no gluži tās pašas vietas, tad vēl … Būs labi.

Cienījamais īpašniek! Iejuties sava potenciālā klienta ādā! Galvenais nav fotogrāfiju daudzums, bet gan to kvalitāte – kas attēlos ir parādīts! Viens labs attēls rada pilnu priekšstatu par telpu – nav nepieciešams vienu un to pašu telpu rādīt neskaitāmas reizes.

Vairums ieteikumu jau ir nopublicēti rakstā Kā fotografēt nekustamo īpašumu sludinājumam?, šajā rakstā būs tikai neliels kopsavilkums, kas attiecas uz viesu uzņemšanas vietu fotografēšanu.

Izšķir brīvdienu māju un viesnīcu/dzīvokļu tipa naktsmāju fotografēšanu. Brīvdienu māju biežākie klienti ir tie, kas vēlas atpūsties pie dabas, tad dzīvokļu/viesnīcu klienti vairāk meklē iespēju tikai pārnakšņot. Šo momentu būtu labi ņemt vērā.

Ieteikumi

Fotografējiet ar labu fotoaparātu. Uzaiciniet fotogrāfu. – lai vai kā – bet jūtas, kad attēls ir nekvalitatīvs, un tas var ietekmēt izvēli par labu kvalitatīvam attēlam.

Fotografējiet horizontāli – tā ar vienu kadru var parādīt daudz vairāk!

Pietiek ar vienu vai divām vienas telpas bildēm – nevajag aizrauties ar virtuves iekārtas fotografēšanu no dažādiem skatu punktiem – pietiek ar vienu attēlu no pareizās vietas. Labākie varianti ir fotografēt no telpas stūra vai durvju ailes.

Ja tiek veidoti vairāki vienas telpas attēli – pacentieties, lai attēlos varētu saprast, ka tā ir viena telpa – daļai mēbeļu ir jābūt redzamām visos attēlos.

Nekautrējieties – Parādiet skatu pa logu, parādiet apkārtni! – ļaujiet potenciālajam viesim saprast, ar kādu apkārtni būs jārēķinās. Ja uz viesnīcām un dzīvokļiem tas attiecas mazākā mērā, tad viesu un brīvdienu mājām tas būtu jādara obligāti – daži meklē skatu un vientulību, citiem, savukārt, tas ir mazāk svarīgi. Nevajag baidīties parādīt apkārtni! Katrai apkārtnei savs klients. Bet, klients, kas atbraucis cerībā uz apkārtni, kas ļauj atpūsties mierā un klusumā, bet nav saņēmis gaidīto ir neapmierināts klients ar visu no tā izrietošo. Šeit gan jāatzīmē – ka nevajag rādīt ar konkrēto objektu nesaistītu apkārtni. Ja strādājat visās sezonās – mainiet ārpuses attēlus atbilstoši sezonai – Jūs taču zināt, cik laicīgi tiek pasūtīta atpūtas vieta – tikpat savlaicīgi var mainīt arī attēlus.

Parādiet savu viesu/brīvdienu māju! Parādiet viesnīcu no ārpuses, ēku, kurā atrodas dzīvoklis. – Pirmkārt, atpūtnieks gūs priekšstatu, cik tas viss atbilst viņa vēlmēm. Otrkārt – atpūtniekam būs vieglāk atrast.

Izveidojiet virtuālu ekskursiju pa Jūsu viesu/brīvdienu mājas, kempinga, viesnīcas, dzīvokļa piedāvājumu. Ļaujiet potenciālajam atpūtniekam to “izstaigāt” un virtuāli iejusties. Piedāvājam izveidot virtuālo 360 grādu pastaigu tūri. Izveidotos attēlus varēs izmantot Booking servisa lapās (Piemērs – klikškiniet uz 360 panorāma.). Bet Airbnb un ne tikai šī lapa ļauj ievietot bildi ar QR kodu ar saiti uz virtuālo pastaigu. Tāpat 360 grādu foto var izvietot Facebook ziņu ierakstos. Piemērs: https://www.facebook.com/virtualaspastaigas un, protams, Googles kartes – arī tur var pievienot 360 grādu foto. Piemērā 360 grādu attēls atrodams arī Ilūkstes bērnu un jauniešu centra virtuālajā ekskursijā: https://goo.gl/maps/qzjXAbMUueV2xwdp7

Categories:

Tags:

Kategorijas